برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
مقاومت بیت کوین روی خط 9000 دلاری

مقاومت بیت کوین روی خط 9000 دلاری

محبوب ترین ارز دیجیتال، بیت کوین همچنان به دنبال بهبود ارزش از دست رفته خود می باشد. در حال حاضر قیمت بیت کوین معادل با 8.904 دلار می باشد.
بیت کوین در اوایل ماه فوریه به ارزش پایینی دست پیدا کرد که به گفته برخی سقف ارزش بیت کوین را 9.000 دلار مشخص می کردند.
در چندین مورد ارزش بیت کوین تا 8.900 دلار افزایش داشت، اما مدت زیادی طول نکشید که بتواند 9.000 دلار را رد کند، و در تاریخ 10 فوریه این ارز رمزپایه توانست به ارزش 9.070 دلار برسد اما خیلی سریع دوباره به زیر 9.000 دلار کاهش پیدا کرد.

علارقم مبارزات بیت کوین برای شکستن خط مقاومت 9.000 دلار، همچنین از دست دادن بیش از نیمی از ارزش خود از زمانی که تقریبا به 20.000 دلار رسیده بود ( تقریبا 3 ماه پیش )، همچنان بیت کوین محبوب ترین و پر معامله ترین ارز رمزنگاری شده می باشد.
بسیاری از سرمیه گذاران بر این باورند که بیت کوین در تلاش برای شکستن خط مقاومت 9.000 دلار می باشد، در این خصوص یک کاربر در سایت ردیت مطرح کرد:
“در حال حاضر بیت کوین در حال شکستن خط مقاومت 9.000 دلاری می باشد، اکثر شاخص ها به شکستن این خط اشاره می کند اما بازار می تواند بسیار ناپایدار باشد”


بسیاری از کاربران دیگر هم دیدگاه مشابه و چشم انداز مثبت ارائه می دهند، انتظار می رود که در نهایت مقاومت بیت کوین در برابر 9.000 دلار شکسته و این ارز، صعودی دیگر را شروع کند.
پیش بینی ها برای ارزش بیت کوین همانگونه که در وب سایت های ردیت و International Business Times نظر سنجی انجام شد، مبنی بر افزایش ارزش بیت کوین تا 13.000 دلار بوده است و تا 6 ماه آینده ممکن است به 15.500 دلار هم برسد.

(( نظر شما در این رابطه و امکان افزایش ارزش بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در انتهای صفحه یادداشت نمایید ))

دیدگاه‌ها (1)


  1. چقدر جالب همین الان که این مطلب و خوندم. بیت کوین شده ۹۲۰۰. مرسی از اپدیت بودن سایتتون.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا