برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
پیشبینی قیمت بیتکوین توسط افراد مطرح

پیشبینی قیمت بیتکوین توسط افراد مطرح

پیش‌بینی قیمت بیت کوین همواره از موضوعات جذاب و مورد توجه رسانه‌ها و مردم بوده است. چهره‌های شناخته شده در دنیای کریپتو و بازارهای سرمایه‌گذاری همواره به اعلام رقم‌های عجیب‌و غریب و پیش‌بینی آینده‌ی این ارز دیجیتال علاقه‌ی خاصی داشته‌اند. در ادامه دیدگاه‌ها و ارقام پیش‌بینی شده برای بیت کوین به اختصار توسط این افراد آورده شده است. شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر به مقاله‌ی پیش‌بینی قیمت بیت کوین رجوع کنید.

سانی سینگ (Sonny Singh)
مدیر ارشد بازرگانی شرکت درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت‌پی بوده و معتقد است قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۱۹ به ۱۵ الی ۲۰ هزار دلار می‌رسد.

جان پفر

جان پفر (John Pfeffer)
جان پفر، سرمایه‌گذار و کارآفرینی است که اعتقاد دارد بیت کوین با طلا جایگزین خواهد شد. تردید و عدم قطعیت پفر بسیار بالا بوده و زمان خاصی را برای پیش‌بینی‌هایش اعلام نکرده است اما این احتمال را داده که قیمت این ارز به ۷۰۰ هزار دلار برسد.

سم داکتر
سم داکتر (Sam Doctor)
سم داکتر در حوزه‌ مالی و مهندسی برق تحصیل کرده و تجربه فراوانی در مدیریت سهام دارد. به عقیده‌ی او بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۹، به بیش از ۳۶ هزار دلار خواهد رسید.

مایک نووگراتز

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)
سرمایه‌گذار مطرحی است که کار خود را ابتدا در بازارهای مالی شروع کرد. او پیش‌بینی کرده با ورود شرکت‌های بزرگی مانند فیدلیتی و راه‌اندازی پلتفرم بکت، قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی، به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

کنث روگوف

کنث روگوف (Kenneth Rogoff)
روگوف پروفسور دانشگاه هاروارد و رئیس سابق صندوق بین‌‌المللی پول بوده و از مخالفان سرسخت بیت‌کوین است. به عقیده‌ی او احتمال اینکه بیت کوین به قیمت ۱۰۰ دلار در طی ۱۰ سال تنزل کند بسیار بیشتر از قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برای آن است.

جوزف استیگلیتز

جوزف استیگلیتز (Joseph Stiglitz)
جوزف استیگلیتز اقتصاددان معاصر آمریکایی و برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال ۲۰۰۱ است. به عقیده‌ی استیگلیتز، بیت کوین در نهایت به فراموشی سپرده خواهد شد و قیمت آن به ۱۰۰ دلار می‌رسد.

جو دیویس

جو دیویس (Joe Davis)
به عقیده این اقتصاددان قیمت بیت کوین تنها تابعی از سفته‌بازی بوده و بهتر است در دارایی‌های واقعی سرمایه‌گذاری کنیم.

توماس‌لی

توماس‌لی (Thomas Lee)
توماس لی یکی از سرمایه‌گذاران برجستهٔ بیت کوین و بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی Fundstrat Global است، او پیش‌بینی کرده بیت کوین تا سال ۲۰۲۲، به قیمت ۱۲۵ هزار دلار خواهد رسید.

مکس کایزر

مکس کایزر (Max Keiser)
مکس کایزر، یکی از به‌کارگیرندگان اولیهٔ بیت کوین است. وی قیمت ۲۸ هزار دلار را برای کوتاه‌مدت و ۱۰۰ هزار دلار را برای بلند مدت بیت کوین پیش‌بینی کرده است.

جان مکافی

جان مکافی (John McAfee)
جان مکافی، برنامه‌نویس، تاجر آمریکایی و بنیان‌گذار موسسه‌ی مکافی است. او قیمت ۱ میلیون دلاری را برای بیت کوین پیش‌بینی کرده است.

تریس مایر

تریس مایر (Trace Mayer)
تریس مایر از سرمایه‌گذاران کهنه‌کار در بازارهای سنتی مانند طلا است و قیمت ۱۱۵ هزار دلار را برای بیت کوین در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده بود.

جیمسون لوپ

جیمسون لوپ (Jameson Lopp)
جیمسون لوپ، مهندس نرم‌افزار سابق BitGo و رهبر فعلی کیف‌پول Casa است. او پیش‌بینی کرده قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به ۲۵۰ هزار دلار برسد.

تیم دراپر

تیم دراپر (Tim Draper)
تیم دراپر، سرمایه‌گذار آمریکایی و بنیان‌گذار دانشگاه دراپر است. وی پیش‌بینی کرده قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

تایلر وینکلواس

تایلر وینکلواس (Tyler Winklevoss)
دو قلوهای وینکلواس در فوریه ۲۰۱۸، اظهار داشتند بیت کوین می‌تواند تا چهل برابر قیمت فعلی رشد کند. آنها اعتقاد دارند بیتکوین طلای دیجیتال بوده و میتواند قدرت طلا را تضعیف کند.

علی میزانی اسکوئی

علی میزانی اسکوئی (Ali MizaniOskui)
علی میزانی، سرمایه‌گذار و تحلیلگر مطرح بازار پیش‌بینی کرده قیمت بیت کوین تا اواخر سال ۲۰۲۱ به قیمت ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

بابی لی

بابی لی (Bobby Lee)
بابی لی، عضو هیئت‌مدیرۀ BTCFoundation و بنیان‌گذار اولین صرافی بیت کوین در چین پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

جک دورسی

جک دورسی (Jack Dorsey)
جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر، پیش‌بینی کرده که بیت کوین در نهایت تمامی محدودیت‌ها اعم از سرعت کم تراکنش و قابلیت بهره‌وری را پشت سر گذاشته و به ارز رایج اینترنت تبدیل خواهد شد.

تاد گُردُن
تاد گُردُن (Todd Gordon)

تاد گردن بنیان‌گذار وب‌سایت Trading Analysis است که علاوه‌بر حوزه‌ی ارزهای دیجیتال به پیش‌بینی‌های دقیقش در قیمت نفت شهرت دارد. او پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به ۴۰۰۰ دلار کاهش یافته و مجددا در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۰۰۰ دلار می‌رسد.

 

بالا