برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
جایگزین های احتمالی بیت کوین در سال 2018 (بخش دوم)

جایگزین های احتمالی بیت کوین در سال 2018 (بخش دوم)

2 نامزد دیگر که احتمال دارد بیت کوین را شگفت زده کنند

استلار

همانند ریپل و اتریوم تکنولوژی بلاک چین استلار هم به خصوص است. بلاک چین استلار تراکنش ها را بسیار سریع و در زمان بین 2 تا 5 ثانیه انجام می دهد، این روند می تواند پرداخت های بین المللی را بهبود ویژه ای ببخشد.

بلاک چین استلار همچنین می تواند قرار داد های هوشمند را به طور کاملا شخصی ارائه دهد. اما بر خلاف ریپل که تمرکز خود را برروی بانک ها موسسات بزرگ قرار داده، استلار به دنبال کسب و کار های مقیاس پذیر چند ملیتی است. در ماه اکتبر IBM و KlickEx با استلار همکاری کردند تا تسهیلات ارزان تر و سریع تر را در منطقه جنوبی اقیانوس آرام انجام دهند. این مشارکت بین دوازده بانک بین المللی که هر کدام ارز های کشور های خودشان را ساپورت می کردند انجام شد. این پروسه بدون استفاده از بلاک چین و فناوری استلار ممکن بود بسیار زمان بر باشد و مشکلات بسیاری برای آن ها بوجود بیاید.
اگر فرض بر این باشد که IMB تصمیم داشته باشد با استفاده از فناوری استلار برنامه های خود را کاربردی تر و همچنین در سطح بین المللی در زمینه پرداخت های بانکی پیش ببرد، این احتمال ممکن می شود که استلار بیت کوین را شکست دهد و به راحتی از آن بگذرد.



مونرو

اگرچه مونرو دارای مارکت کپ 24 ساعته کوچکی است و مقدار آن نسبت به دیگر ارز های رمزنگاری شده پایین است و تقریبا به 204 میلیون دلار می رسد، اما مونرو دارای پتانسیل بسیار بالایی برای قرار گرفتن به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال و جایگزین خوبی برای بیت کوین می باشد.
حتما می پرسید چرا مونرو؟
برای یک ارز رمزنگاری شده چیزی که بیشتر از میزان سود دهی برای افراد چشمگیرتر خواهد بود حفظ حریم خصوصی آن است. در فناوری مونرو به طور بسیار دقیقی بر روی ناشناس بودن فرستنده و گیرنده تاکید شده است. که باعث حفظ هرجه بیشتر حریم شخصی می شود.
بسیاری از کاربران ارز های رمزنگاری شده تصور این را دارند که تراکنش های تمامی ارز های دیجیتال به طور کاملا ناشناس انجام می شود. در اصل این فرض صحیح نمی باشد، در معاملات ارز های دیجیتال شما آنقدر که فکر میکنید ناشناس نیستید.
تراکنش های مونرو مبتنی بر یک پروتکل باز شناخته شده به عنوان CryptoNote می باشند که با استفاده از ایجاد کلید های یک بار مصرف برای ارسال آدرس های فرستنده، تراکنش های کاملا امن و با حفظ حریم خصوصی را انجام می دهد.
اگر در دنیانی ارز های دیجیتال برای اشخاص حریم خصوصی و شخصی در اولویت قرار بگیرد، و مهمترین عامل روی آوردن به سوی این ارز ها برای اشخاص پنهان ماندن اطلاعات آنان باشد. می توان از ارز مونرو به عنوان رقیب اصلی بیت کوین یاد کرد.

(( در کل بازار ارز های رمزنگاری شده آینده مشخصی ندارد و هر اتفاقی ممکن است در آن رقم بخورد. نظرات خود را در رابطه با آینده ارز های دیجیتال را در پایین صفحه یادداشت نمایید ))

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا