برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است!

تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است!

سرمایه گذاری تسلا بر روی بیت کوین

شرکت تسلا در پرونده‌ای که نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت کرده، فاش کرده است که حدود ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است.

به گزارش «The Block»، تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در ژانویه ۲۰۲۱، سیاست‌های سرمایه‌گذاری خود را به‌روز کردیم تا انعطاف بیشتری برای متنوع‌سازی برایمان فراهم شود و بتوانیم حداکثر سود را از پول نقدی که مازاد بر نقدینگی عملیاتی ماست (نقدینگی عملیاتی به توانایی یک شرکت برای نقدکردن سریع دارایی‌ها به‌منظور پرداخت هزینه‌های عملیاتی گفته می‌شود) به دست آوریم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

در راستای بخشی از این سیاست که به تأیید کمیته حسابرسی هیئت‌مدیره هم رسیده است، این احتمال وجود دارد که بخشی از نقدینگی خود را در یک دارایی ذخیره‌ای جایگزین، شامل ارزهای دیجیتال، شمش طلا، صندوق‌های قابل‌معامله در بورس طلا و دیگر دارایی‌هایی که در آینده اعلام می‌شود، اختصاص دهیم. در مجموع ۱.۵ میلیارد دلار تحت این سیاست در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردیم و این احتمال وجود دارد که دارایی‌های دیجیتال را در بلندمدت و در بازه‌های زمانی مختلف خریداری کرده و نگه داریم.

به‌علاوه، انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک بیت کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداخت برای ارائه محصولات خود استفاده کنیم. این شیوه پرداخت تحت قوانین جاری خواهد بود و در ابتدا به‌صورت محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد و ممکن است طبق اختیار ما در هنگام دریافت تصمیم به نقدکردن آن بگیریم.

بالا