برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
بیت کوین را فراموش کنید

بیت کوین را فراموش کنید

در اینجا 12 ارز رمزپایه است که باید آن ها رادنبال کنید:

بیت کوین محبوب ترین سکه رمز نگاری شده می باشد که به بازار ارائه و موجب افزایش اعتبار در زمینه ارز های رمزپایه شد. در صورتی که تعداد ارز های رمزنگاری شده به 1400 عدد می رسد. بیشتر بیت کوین است که مورد قبول تجار بسیاری قرار گرفته و بسیاری از آن ها توسط این نوع ارز معامله و حتی سرمایه گذاری انجام می دهند.

با این حال در حقیقت بیت کوین در سال گذشته زیرساختی برای دگر ارز های رمز پایه و همچنین فناوری بلاک چین بود. سال 2018 دیگر درباره بیت کوین نیست. بیشتر درباره بیت کوین بعدی و حتی چیزی بهتر از بیت کوین خواهد بود.

با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود توضیحات زیر راجع به 12 ارز رمز پایه دیگر را مطالعه نمایید :

1 –اتریوم (Ethereum) : 


دومین ارز دیجیتالی موجود در بازار نسبت به تبادلات ارزی روزانه اتریوم می باشد و دلیل خوبی برای توجه به این ارز به جای بیت کوین جذب کسب و کار های بزرگ به فناوری بلاک چین آن می باشد.
سازمان ethereum Alliance در سال 2017 تاسیس شد و هم اکنون بیش از 200 سازمان مختلف از نسخه بلاک چین اتریوم استفاده می کنند. این موضوع نشانگر آن است که فن آوری بلاک چین اتریوم میتواند فراتر از تبادلات پولی باشد . چیزی که بیت کوین نمیتواند آن را انجام دهد.
فن آوری بلاک چین اتریوم توسط قرارداد هوشمند که به بلوک آن اضافه می شود (اضافه شدن این قرار داد های هوشمند به تسهیل شدن و تایید آن کمک می کند) آن را میان مستریان بسیار محبوب میکند.

2- استلار (Stellar) :
ارز دیجیتالی استلار که قبل از این با نام Stellar Lumens شناخته می شد بین رتبه 10 الی 20 ام بر اساس تبادلات ارزی قرار می گرفت.
استلار هم مانند اتریوم دارای بلاک چین و شامل قرار داد های هوشمند می باشد.
در ماه اکتبر . استلار اعلام داشت که به دنبال مشارکت خود را با IBM و KlickEx و همچنین 12 بانک در منطقه اقیانوس آرام جنوبی می گردد.
این خبر خوبی است زیرا که IBM می تواند هزاران میلیارد دلار از مشتریان خارج از کشور دریافت نماید.

3- ریپل (
ripple) :
بر خلاف Stellar و Ethereum ریپلبرای پرداخت های بین بانکی و موسسات مالی ماموریت دارد. یکی از دلایل همکاری ریپل با American Express و BancoSantlander سرعت بالای تراکنش های آن است. هر گونه پرداخت غیر قابل انجام برای آمریکن اکسپرس را میتوان توسط بلاک چین ریپل با سرعت و امنیت بسیار بالا انجام داد.
همچنین ارز دیجیتالی ریپل میتواند آینده پرداخت های بین المللی را تکمیل کند.
به عنوان مثال اگر شرکتی در ژاپن درخواست پرداخت مبلغی به انگلستان را داشته باشد میتواند به صورت انلاین ین را به ریپل تبدیل کند و توسط ریپل و با سرعت بسیار بالا تر نسبت به حواله و دیگر روش های انتقال ارز و بدون واسطه ارسال نماید.


4- ان ای ام (
NEM) :
NEM  و سکه آن XEM ممکن است مانند بیت کوین در همه جا صحبت از آن نباشد اما در XEM سال گذشته از 31 دسامبر 2016 تا کریسمس 2017 با افزایش 30.000 درصدی روبرو شد. مانند بسیاری از نام های دیگر موجود در این لیست بلاک چین دلیل اصلی برتری این ارز ها می باشد
NEM در سنگاپور مستقر است. این شرکت به جای تمرکز روز مشتریان سازمانی به همه موارد پرداخت و انتقال وجه از جمله خورده فروشی پرداخته است.


5- لایت کوین (
Litecoin) :
از انجایی که در سال 2011 به صورت فورک(شاخه) از بیت کوین جدا شد در بعضی موارد آن را بیتکوین لایت می نامند.
لایت کوین دارای رمزنگاری بسیار جذاب است و به همین دلیل به نظر می رسد دارای مزایای بیشتری نسبت به بیت کوین باشد.
Litecoin در زمینه پرداخت به طور مشابه با بیت کوین است . با این حال این ارز به طور اختصاصی توسعه داده شده است . از فواید اصلی آن می توان سرعت بالای پردازش بلوک ها و کاهش هزینه های معامله را نام برد.


6- کا مودو ( komodo) :
یک نوع ارز رمزپایه جدید محسوب میشود اما به دلیل پیشرفت هایی که داشته کاربران مجازی و سرمایه گذاران مجبور به قدر دانی از آن هستند . باز هم در مورد این ارز فناوری بلاک چین مانند ستاره میدرخشد.
با استفاده از پلت فرم بلاک چین کامودو شما میتوانید معاملات شفاف را به طور ناشناس انجام دهید. کامودو همچنین قصد دارد ساده ترین روش را برای تبدیل ارز های دیجیتال به یکدیگر به طوری که تا بحال هیچ جا مشاهده نشده راه اندازی نماید.


7-آیوتا (
IOTA) :
بلاک چین مانند یک نیروی محرک برای آیوتا بوده . IOTAدر سال گذشته به رتبه ای از بین چهار ارز دیجیتالی که تبادلات مالی بیشتری داشته اند رسید.
شرکت خصوصی آلمانی که آیوتا را ارائه میدهد اعلام کرد که قرار است data marketplace خود را به صورت نسخه آزمایشی دو ماهه منتشر کند.
data marketplace آیوتا راهی است برای به فروش رساندن داده ها جهت ایجاد کسب و کار و همچنین ایجاد انگیزه برای به اشتراک گذاری داده ها. به این ترتیب آیوتا میتواند برخی از محدودیت ها را در فناوری بلاک چین مانند هزینه های معامله را از بین ببرد.


8- مونرو (
Monero) :
ارز های مجازی طبق پروتکل هایی ایجاد شده که به صورت خصوصی و با حفظ کامل حریم شخصی و نا شناس بودن فرستنده یا گیرنده تراکنش انجام می دهد. در لیست این ارز های رمزپایه می توان به مونرو (Monero) اشاره کرد.
مونرو در دو دهه اخیر به عنوان معروف ترین مبادله کننده ی اوراق بهادار در جهان شناخته شده.
تراکنش های مونرو بسیار ویژه می باشند .این تراکنش ها با استفاده از امضا های حلقه ای به واسطه ی پروتکل اوپن سورس که با نام CryptoNote شناخته شده انجام می شود.
در این روش امضا کننده واقعی مشخص نیست و تنها گیرنده مونرو قادر به شناسایی و استفاده از این منابع می باشد.

9- ورج (verge) :

verge که چیزی حدود به یک سال است پا به عرصه ی ارز های دیجیتال و رمزپایه گذاشته است در مدت یکسال 1.500.000 درصد افزایش قیمت داشت.
همچنین جان مک آفی مدیر شرکت MGT و سرپرست پیشین نرم افزار آنتی ویروس McAfee با اعلام نظر مثبت خود درباره این ارز دیجیتال تاثیر مثبتی در پیشرفت آن داشت.
به دلیل سیستم امنیتی و سورس مخفی این ارز آدرس ip های کاربران که در حال انجام معاملات توسط ورج هستند قابل شناسایی نیست.
همچنین مدت زمان تراکنش های ورج در فناوری بلاک چین چیزی حدود به 5 ثانیه می باشد.
انواع کیف پول های چند منظوره برای این نوع ارز موجود می باشد.


10- اینستنیوم (
Einsteinium) : 

اگر به دنبال ارزی منحصر به فرد می باشید میتوانید روی einsteinium فکر کنید.
حروف اختصاری این ارز EMC2  می باشد که طی سال 2017 بیش از 200.000 درصد افزایش پیدا کرده.
در مورد این ارز صحبت هایی مبنی بر تمرکز روی یک صندوق خیریه جهت مطالعات علمی و تکنولوژیکی و آموزشی و همچنین بلاک چین شده است. اینستنیوم بابت کارمزد به ماینر ها 2.5 درصد پرداخت میکند. همچنین 80 درصد از مبلغ دریافت شده به سمت تحقیقات می رود و 20 درصد باقی مانده خرج بازاریابی و کمک های مالی می شود.

11- بایننس کوین ( Binance coin ) :
بایننس کوین سکه رسمی بازار ترید binance است.
معاملات انجام شده در سال توسط بایننس در مقایسه با بیت کوین تخفیف های 50 درصدی و همچنین تخفیف های کوچکتر برای استفاده در چهار سال اول دارد.
علاوه بر این بایننس اعلام کرد که در سه ماهه اول سال 2018 ، 100 میلیون BNB خریداری خواهد کرد. (هنگامی که یک شرکت سهام های خود را خریداری می کند، ارزش سهام باقی مانده را افزایش می دهد و تعداد سهام های موجود را کم میکند.)
اگر 100 میلیون BNB به طور دائم از گردش خارج شود این ایده میتواند درست باشد.

12- استیم دلار (Steem dollars ) :

و اما آخرین ارز دیجیتال که در این مبحث به آن می پردازیم دلار استیم است.
این ارز یکی از سه سکه مجازی است که به شبکه اجتماعی Steemit متصل شده است.
چیزی که در مورد استیم دلار واقعا جالب است این است که آنها به لحاظ نظری به دلار امریکا وابسته هستند و به این خاطر میزان نوسانات نزولی این ارز را کاهش دادند و همچنین آنها سود سالیانه بالای 10 درصد بدست می آورند. شما در هر زمان میتوانید استیم های خود را به دلار تبدیل کنید.


منبع : وب سایت مولتلی فول

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا