برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
افزایش 1000 درصدی جستجوی گوگل برای بیت کوین در سال2017

افزایش 1000 درصدی جستجوی گوگل برای بیت کوین در سال2017

به دنبال عملکرد فوق العاده بیت کوین و افزایش پوشش رسانه ها در طول سال 2017، استفاده کاربران از بیت کوین بدون شک افزایش داشته است.
برآورد های مربوط به مقیاس رشد بیت کوین به دلیل ماهیت ناشناخته معاملات و تراکم بیت کوین متفاوت است. با این حال ترافیک موتور جستجو گوگل برای اصطلاحاتی مانند بیت کوین به طور کلی به عنوان شاخص قابل اعتماد از رشد و تصویب افزایش کاربران بیت کوین می باشد.
طبق آخرین آمار موجود در گوگل، نشان داده شد که در سال 2017 افزایش جستجو در مورد کلامات کلیدی بیت کوین صد ها درصد نسبت به سال 2016 افزایش داشته است. همچنین بیت کوین رتبه نهم بازدید صفحه ویکیپدیا در سال گذشته بود، این موارد نشان دهنده افزایش کاربر در زمینه بیت کوین می باشد.

نهمین صفحه پر بازدید ویکیپدیا در سال 2017 بیت کوین بود
بر اساس گزارش سالانه ویکیپدیا، بین 50 صفحه پر بازدید سایت، بیت کوین در رتبه نهم قرار دارد. در این گزارش بیت کوین بعنوان آینده پول و اولین ارز رمزنگاری شده توصیف شده است. این گزارش حاکی از این است که تعداد بازدید صفحه بیت کوین 15.026.561 می باشد. اوج ترافیک برای بازدید از صفحه بیت کوین در سایت ویکیپدیا در اواسط دسامبر بود، هنگامی که بیت کوین رکورد قابل توجه رشد 20 درصدی را تجربه میکرد و به 17.171 دلار در Bitfinex رسیده بود.

جستجوی گوگل برای بیت کوین به بالاترین سطح رسید
حجم جستجوهای گوگل برای کلمات کلیدی برجسته مرتبط با بیتکوین نیز رشد چشمگیر داشته است. طبق آخرین اطلاعات گوگل، نشان می دهد که گروه بندی های کلیدی جستجو برای بیت کوین، به طور متوسط ماهانه بین یک میلیون تا ده میلیون جستجو در سال 2017 داشته است.
داده ها نشان می دهند که جستجوهای کلیدی ماهانه مربوط به قیمت بیت کوین در طول ژانویه تا دسامبر 2017 در مقایسه با سال گذشته 1000 درصد افزایش یافته است. در حالی که جستجوی کلمات کلیدی در زمینه نمودار بیت کوین 934 درصد افزایش داشت.
جالب است که بدانید کلمات کلیدی استخراج بیت کوین، مبادله بیت کوین و کیف پول بیت کوین به ترتیب 33.6، 17.5، و 0.9 درصد افزایش داشتند.

(( آیا فکر می کنید که سال 2018 افزایش بیشتری در حجم جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با بیتکوین خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید ))

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا