برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
افزایش دوباره ارزش ریپل ( XRP – ripple )

افزایش دوباره ارزش ریپل ( XRP – ripple )


آیا ارزش ریپل دوباره به اوج بر می گردد؟  در این زمینه خبر های زیادی وجود دارد که ارز دیجیتال ریپل به دنبال شرکای جدید تجاری خود برای ایجاد سیستم پرداخت سریع بین بانکی می باشد، این دقیقا همان دلیلی بود که قبلا باعث شد ارزش ریپل بسیار افزایش پیدا کند.
( این خبر می تواند برای طرفداران ریپل بسیار خوشایند باشد )
ریپل اعلام کرد که با دو شرکت جدید قرارداد ثبت می کند، IDT یکی از این شرکت هاست که با استفاده از ریپل شروع به کار خواهد نمود و IDT Corp که یک شرکت مخابراتی و جزو چهار شرکت بزرگ جهان در زمینه VoIP می باشد.
تحت شرایط جدیدی که ریپل می خواهد آنها را انجام دهد احتمال زیاد ارزش این ارز رمزنگاری شده، افزایش میابد.
همچنین ممکن است، دو شرکت بزرگ بین المللی دیگر هم برای به دست آوردن سود بیشتر با ریپل وارد قرارداد جدید شوند، در این زمینه ریپل گزارش داده است که هر دو شرکت از سیستم Xrapid استفاده خواهند کرد.
Xrapid فناوری است که ریپل برای انتقال سریع پول استفاده می نماید. همچنین این سیستم دارای هزینه کارمزد کمی است.
دیگر شرکت ها و بانک های طرف قرار داد ریپل، Cuallix، MoneyGram، بانک امریکن اکسپرس، بانک Santander و نام های بزرگ دیگر در زمینه مالی نام برد، که می توانند در نرخ رشد پایدار ریپل تاثیر بسیاری داشته باشند.


نوسان ارزش ریپل
در حالی که تعداد زیادی از موسسات مالی و بانک ها در خال استفاده از سیستم XRapid هستند، اکثر آن ها نگرانی از بابت نوسانات ارزش ریپل دارند.
ریپل در سال 2017 حدود 35000 درصد افزایش داشت و توانست رتبه دوم را در بین ارز های دیجیتال به خود اختصاص دهد و به مدت یک هفته جای اتریوم را بگیرد.
خبر های زیادی در رابطه با ارزش ریپل موجود می باشد. این ارز در 4 ژانویه به ارزش 3.84 دلار رسید و در آخر همان روز به 3.20 دلار رسید. همچنین افت قیمت آن باعث شد ارزش ریپل به 0.90 دلار هم برسد. اکنون در تاریخ 27/1/2018 ارزش ریپل در سایت coinmarketcap  ا 1.22 می باشد.
ارزش ریپل قابلیت افزایش بسیاری را دارد، اما نمی توان آن را پیشبینی کرد.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا