برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
کاهش ارزش بیت کوین، اتریوم و سایر ارزها

کاهش ارزش بیت کوین، اتریوم و سایر ارزها

مدتی است به طور مداوم ارزش ارز های رمزنگاری شده به طور قابل توجهی کاهش یافته، برای اولین بار بعد از تاریخ 4 دسامبر 2017 ارزش بیت کوین با کاهش 15 درصدی روبرو شده و به زیر 12 هزار دلار رسیده است، و این موضوع فقط به بیت کوین ختم نمی شود و در مورد دیگر ارز های رمزنگاری شده هم صدق می کند.
اتریوم با کاهش 20 درصدی، ریپل با کاهش 33 درصدی و دیگر ارزها هم به همین شکل مقدار شدیدی کاهش را در خود احساس می کنند.


( اکنون در زمان نوشتن این مطلب ارزش بیت کوین 10.258 دلار، اتریوم و ریپل هم به ترتیب 909 و 1.05 دلار شده اند )
تمامی ارز های رمزنگاری شده به غیر از USDT در این مدت با کاهش شدیدی روبرو بودند و به طور متوسط 20 الی 25 درصد رشد منفی داشتند.
به طور کلی نمی توان دلیل این موج منفی در نمودار های ارزهای رمزپایه را مشخص نمود و عامل آن دقیق مشخص نیست.

نظرات مختلفی در این زمینه بیان شده است. برخی دلایل این کاهش شدید در ارز های دیجیتال را خبر های منفی بیان شده در این زمینه می دانند، برخی دلیل آن را ترس مردم از ریزش شدیدتر این ارز ها و فروش آن ها می دادند. اما چیزی که مشخص است هر دو عامل بیان شده می تواند روی قیمت ارز ها اثر داشته باشد.
بلومبرگ در خبری اعلام داشت، چین در حال مسدود کردن دسترسی کاربران اینترنتی به تبادلات بین المللی بیت کوین می باشد.
همچنین هفته گذشته مشخص شد حکومت چین به دنبال راهکار جلوگیری از فعالیت های ماینر ها در داخل کشورشان است. پیش بینی می شود بخش عظیمی از ماینر ها که فرایند مایینینگ را بر عهده دارند و در حال گسترش فعالیت های خود هستند در داخل این کشور فعالیت دارند و این خبر می تواند شوک بزگی برای آنها باشد.
همچنین صحبت هایی پیرامون برنامه های کره جنوبی جهت قانون مدار و سازماندهی کردن بازار ارز های رمزنگاری شده انجام دادند ( کره جنوبی بیان داشت که برنامه ای برای ممنوعیت و جلوگیری از ارز های رمزنگاری شده را ندارد )
این اولین بار نیست که ارز های رمزنگاری شده با افت شدید مواجه می شوند و در نمونه های مشابه این اتفاق چندین بار رقم خورده بود.
اما هر مورد از این کاهش ها بعد از مدتی جبران می شدند و حتی بیشتر از قبل هم رشد آن ها به چشم می خورد. باید دید این مورد کاهش هم مشابه با موارد قبلی است یا خیر؟

دیدگاه‌ها (1)


  1. سال 2018 که فعلا سال خوبی نبوده برای ارزهای دیجیتال، امیدوار باشیم بعد از این رو به رشد باشن 🙂
    شاید هم میخوان راهی که تو 2017 رفتن بالا، برگردن پایین

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا