برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
سرقت از کیف پول سخت افزاری ledger

سرقت از کیف پول سخت افزاری ledger


پس انداز زندگی یک شخص روی کیف پول سخت افزاری آن موجود بود. بعد از خریدن این کیف پول از سایت  ebay به صورت دسته دوم، مبلغی نزدیک به 34.000 دلار آن به سرقت رفت.

با توجه به پست های گذاشته شده روی Reddit، فروشنده این کیف پول از نام (man in the middle) استفاده و سوژه ی خود را به صورت تصادفی انتخاب و اطلاعاتی را از او دریافت میکرد. او پست زیر را برای آن شخص ارسال میکرد:

“من در طول هفته گذشته ledger ام را استفاده نکرده بودم، امروز تصمیم گرفتم که مقدار موجودی ارز های خود را اعم از Xrp، Litecoin و  Dash را چک کنم که متوجه شدم دیروز تمامی آن ها صفر شده و حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر به جای دیگری انتقال داده شده است.
مطمئن نیستم که این چطور ممکن است! من در طول هفته به ledger خود دسترسی نداشته ام و نمی دانم باید چه کارکنم. ارزش کلی آن بالای 25000 یورو بود. آیا این مقدار پول دزدیده شده و یا اتفاق دیگری رخ داده است ؟ من دچار مشکل شده ام و بسیار احساس بدی دارم. لطفا یکی به من کمک کنه”

این پست نشان می دهد که سارق می خواهد به اطلاعات کیف پول ledger دسترسی داشته باشد. مدیرعامل شرکت ledger با نام کاربری murzika به شخص قربانی پیشنهاد داد: برای کمک از راه قانونی استفاده و فروشنده را پیدا کند.

نیاز هرچه بیشتر به امنیت

همانطور که ارزش ارزهای رمزنگاری شده افزایش می یابد نیاز به امنیت بیشتر در این زمینه احساس می شود. داستان های سرقت و هک شدن همچنان ادامه دارد و برای کاربران فردی ممکن است بعضی از تکنولوژی های اضافی مورد نیاز باشد.

مدیر بخش سیستم امنیتی سایت بلاک چین (blockchain) گفت:

“باید از خودمان بپرسیم کجا بهتر است که پول هایمان را نگه داری کنیم. در جایی امن در خانه یا در بانک؟ هیچکدام از این گزینه ها کاملا امن نیستند، ارز های رمزنگاری شده هم متفاوت با این مسئله نیست. ایمنی بسیار پیچیده است زیرا راه های بسیاری برای ورود به حساب ها و یا وادار کردن مردم برای در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب وجود دارد. نیاز به یک مکانیزم جدید برای محافظت از ارز های رمزنگاری شده داریم. زیرا گزینه های فعلی همه کمبود هایی دارند”



لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا