برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
آیا 2018، سال خوبی برای بیت کوین نیست؟

آیا 2018، سال خوبی برای بیت کوین نیست؟

اگر بخواهیم یک زمان عالی برای بیت کوین نام ببریم، سال 2017 بهترین حالت برای بیت کوین بود. ارزش بیت کوین برای اولین بار از 10.000 دلار بالاتر رفت و باعث شد سرمایه گذاران جدیدی برای سرمایه گذاری در بازار ارز های رمزنگار و بیت کوین اقدام نمایند. در سال 2017 میلیون ها نفر درباره بیت کوین شنیده اند و به سختی می توان کسی را یافت که درباره بازار ارز های رمزپایه و تاثیر آن در جهان مالی بی خبر باشد.
بسیاری از مردم در این فکر هستند که بیت کوین فقط پیشرفت می کند و این این پیشرفت و افزایش ارزش آن در سال 2018 هم ادامه خواهد داشت. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که احتمالا بیت کوین نور درخشان جهان سرمایه گذاری نخواهد بود.

در سال 2017 ارزش بیت کوین از 1000 دلار به 14.000 دلار در آخر سال رسید. اگر فرض را بر این بگیریم که بیت کوین بخواهد در سال 2018 عملکرد بهتری نسبت به سال قبل ارائه دهد باید تا پایان سال 2018 ارزش بیت کوین باید به 200.000 دلار برسد. و این تفکر به راحتی ممکن نیست.
با این حال، اکثر کارشناسان می گویند که سال 2017 مطمئنا بهترین سال بیت کوین نخواهد بود و این رشد ادامه خواهد داشت و برخی می گویند ارزش بیت کوین در سال های آتی به 1.000.000 دلار خواهد رسید.


2018 ممکن است سال ارز رمزپایه ای غیر از بیت کوین باشد
تا همین اواخر، شاید حتی کسی که در مورد بیت کوین می دانست، اطلاعات زیادی در مورد دیگر ارز های رمزنگار نداشت. اما امسال نسبت به سال گذشته سرمایه گذاران زیادی راجع به ارز های رمزنگاری شده دیگر غیر از بیت کوین اطلاعات زیادی دارند و ممکن است از انواع ارز های دیگر به جای بیت کوین برای سرمایه گذاری استفاده نمایند.
از دیگر رقبای بیت کوین می توان اتریوم، ریپل و دیگر ارز های رمزنگاری که برنامه های کاربردی تر و تخصصی تر برای کاربران ارائه می دهند و همچنین تراکنش ها را با سرعت بالا و کارمزد کم انجام میدهند، می توان نامبرد.

افزایش تهدیدات نظارتی
سرمایه گذاران آمریکایی لزوما توجه خاصی به آنچه برای بیت کوین در خارج از کشورشان اتفاق میافتد ندارند. در حال حاضر بحث برای تنظیم قوانین جدید در زمینه ارز های رمزنگار وجود دارد که می تواند مشکلاتی برای سرمایه گذاران بوجود آورد.
در برخی کشور ها ممنوعیت کامل برای تبادلات ارز های دیجیتال اعلام شد، در کشور چین ایجاد محدودیت برای مبادلات صورت گرفت، تصمیمات کره جنوبی برای جلوگیری از پولشویی و تقلب اتخاذ شد، این قوانین سخت گیرانه باعث تحریک بازار ارزهای دیجیتال شده است و ممکن است در آینده حتی تصمیمات سخت گیرانه تری هم از سوی کشور های دیگر شاهد باشیم که مطمئنا تغییرات زیادی در بازار ارز های رمزنگاری شده را شاهد خواهیم بود.

2018 سال عدم قطعیت بیت کوین
تنها موردی که در رابطه با بیت کوین می توان از آن اطمینان داشت این است که بیت کوین در سال 2018 و در سال های آتی یک دارایی دائم باقی خواهد ماند، حتی اگر دیگر ارز های رمزپایه نسبت به بیت کوین بازده بیتشری بدست آورند، بیت کوین در این بازار جایگاه خود را خواهد داشت.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا