برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
دلیل نمودارهای نزولی ارزهای رمزپایه

دلیل نمودارهای نزولی ارزهای رمزپایه


سال 2018 تا کنون برای بیت کوین سال خوبی نبوده و در کریسمس مقداری روند نزولی را طی کرده است، اما در برخی از آلت کوین ها رکوردی بوجود آمد. اما با این حال روز دوشنبه کل بازار ارزهای رمزنگاری شده، روز خوبی نداشت.
با نگاه کردن به قسمت بالای جدول ارزهای رمزنگاری، همه ی 10 کوین بالای جدول با نمودارهای نزولی روبرو هستند که در بالای این لیست ریپل (ripple) یا  Xrp قرار دارد که در مدت 24 ساعت تقریبا 28 درصد کاهش یافته است.

یک جدول سرتا سر قرمز رنگ

سایت coinmarketcap اعداد ناخوشایندی را برای 10 ارز برجسته بازار ارز های رمزنگاری شده نشان می دهد، این اعداد برای بیت کوین، ریپل و بیت کوین کش به ترتیب 11%، 28% و 20% می باشند.

سقوط ریپل در این جدول بیشتر احساس می شود زیرا بیشترین نزول را داشته و با توجه به رشد این کوین در چند هفته گذشته و پس از اضافه شدن ریپل به ترمینال بلومبرگ در اواخر ماه دسامبر به 3 دلار رسیده بود.

کره جنوبی همچنین به تازگی بازار ارز های رمزنگاری شده را تحت فشار قرار داده، زیرا این بازار به واسطه دو برابر شدن قیمت ریپل و راه های پرداختی مبتنی بر فناوری بلاک چین (blockchain) برای معاملات جهانی به بازار پرداخت های این کشور اسیب می رساند.

حباب در قیمت ریپل !

پایین آمدن ارزش ریپل ممکن است در حقیقت به دلیل برخی از مبادلات صرافی های کره جنوبی باشد که شامل بازار ارزهای رمزنگاری شده نیستند، اما نگرانی های دیگری نیز وجود دارد.

در این زمینه  Erik Voorhees مدیر عامل صرافی دیجیتال shapeshift و مدافع بیت کوین برای جدا کردن پول و دولت گفت :
“علت رشد بسیار زیاد ریپل حباب است”
انجام تراکنش های مالی رمزنگاری شده با بانک ها معنی ندارد. ایده ارز های رمزنگاری این است که دیگر به بانک نیاز نداشته باشید
تکنولوژی پشت زمینه ریپل موسسات بزرگ هستند که به مشروعیت این ارز دیجیتال کمک کرده و ارزش آن را بالاتر برده و بواسطه آن برای جذب سرمایه گذاران تبلیغ می کنند.
با این حال، علاقه مندان به ارز های رمزنگاری می گویند که تمرکز ریپل درست مخالف تکنولوژی ارزهای دیجیتال دیگر می باشد.

فصل آلت کوین ها

همه مشاهده کردند که ریزش قیمت های اخیر برای آلت کوین ها و حتی سکه های جزئی تر مانند ورج (verge) برای اکثر ارز ها اتفاق افتاده است و این موضوع نیز بدلیل روابط قوی بین ارز های رمزنگاری شده می باشد.

اصطلاحی هست که میگوید: “یک طوفان شدید همه قایق ها را می برد”
همین امر در مورد سقوط هم صدق می کند. بیت کوین که هنوز هم بزرگترین قایق موجود در خلیج است، این سقوط را در مورد قیمت خود تجربه کرد، ارز های دیگر نیز بی ارتباط با بیت کوین نیستند.

سهامدار مشهور Ronnie Moas اخیرا پیش بینی کرد که این فصل برای آلت کوین ها معکوس میشود و شاید این همان چیزی است که ارزهای دیجیتال برای افزایش ارزش دوباره نیاز دارند.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا