برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
دلایل سقوط ارز های رمزنگار ( عوامل روانشناختی )

دلایل سقوط ارز های رمزنگار ( عوامل روانشناختی )

 

مدتی است که آلت کوین ها دچار افت شدیدی شدند و نسبت به گذشته سود دهی مناسبی ندارند، دلایل بسیاری می تواند موجب این سقوط باشند. از تصمیمات دولت ها و جلوگیری از فعالیت های ماینرها می توان نام برد تا دلایل بسیاری دیگر…
جدا از این عوامل می توان از عوامل روانشناختی هم نامبرد، که ممکن است برای هرشخص سرمایه گذار در بازار ارز های دیجیتال پیش بیاید و در ابعاد بزرگتر این مشکل ممکن است باعث افت شدید بازارهای ارز های رمزنگاری شده بشود.
به عنوان مثال: شما شخصی هستید که در این بازار مقداری از سرمایه خود را برای سود دهی وارد این بازار می کنید، زمانی که متوجه می شوید نسبت به سودی که انتظار داشتید ارزش ارز ها در حال پایین اومدن به نسبت یکدیگر هستند. این مسئله باعث می شود برای جلوگیری از ضرر بیشتر و ایجاد ترس از دست دادن سرمایه، نسبت به فروش این ارز ها اقدام نمایید.
و این کار شما باعث پایین آمدن ارزش ارز های رمزپایه می شود.  (( این مثال را در ابعاد بزرگ تصور کنید ))

مطمعنا در آینده با آگاهی بیشتر مردم در زمینه ارز های دیجیتال، به تعداد سرمایه گذاران در این زمینه و به ارزش این ارز ها افزوده خواهد شد و شاهد رشد صعودی آن ها خواهیم بود.
همان گونه که در سال گذشته شاهد بودیم ارزش ارز های دیجیتال رشد بسیاری داشت، اکنون می توان یکی از دلیل این نوسانات را ترس سرمایه گذاران دانست، تا مدتی دیگر که این سرمایه گذاران به ترس خود غلبه کنند و قیمت ها با رشد همراه شوند ممکن است مدتی زمان نیاز باشد.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا