برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
چرا بیت کوین بیش از نیمی از ارزشش را از دست داد؟

چرا بیت کوین بیش از نیمی از ارزشش را از دست داد؟

کره جنوبی
برای شروع می توان از کشور کره جنوبی نام برد، به طور کلی روند قانون گذاری جدید این کشور در زمینه انواع ارز های رمزنگار و رمزپایه را نمی توان بی تاثیر دانست، بلکه بسیار تاثیر گذار بوده است، پیش از قانون گذاری جدید، کاربران برای تبادل و معاملات ارز های دیجیتال می توانستند به صورت ناشناس اقدام کنند، اما اکنون کره جنوبی برای شفافیت معاملات این اجازه را نمی دهد.
اکنون سرمایه گذاران نگرانی از بابت دیگر کشور ها برای تعیین قوانین جدید نیز دارند.
(فراموش نکنید که ناشناس بودن و انجام معاملات بدون مشخص شدن اطلاعات شخص سرمایه گذار یکی از دلایل بسیار مهم بر روی افزایش کاربران و همچنین افزایش قیمت ارز های دیجیتال می باشد)

سرقت انواع ارز های رمزپایه
اخیرا چند مورد هک و سرقت اینترنی توانسته امنیت در فناوری بلاک چین را زیر سوال ببرد، به عنوان مثال: سرقت 79 میلیون دلاری بیت کوین در ماه دسامبر و 534 میلیون دلار NEM که در صرافی آنلاین CoinCheck به سرقت رفت، همچنین 850.000 بیت کوینی که در سال 2014 به سرقت رفت. باعث ایجاد نگرانی در زمینه امنیت ارز های رمزنگار می باشد که می توانند برروی ارزش این ارز ها تاثیر گذار باشد.

کاهش سرعت و بالا رفتن کارمزد تراکنش ها
اکنون هزینه تراکنش های بیت کوین حدود 28 دلار است، که می توان گفت برای انتقال مبالغ کم اصلا به صرفه نیست.
سرعت پردازش برای تراکنش های بیت کوین حدود 7 تراکنش در ثانیه است که در مقابل دیگر رقبا که تا سرعت 24.000 تراکنش در ثانیه هم می رسند بسیار پایین می باشد.

شک و تردید
دلیل دیگری که احتمالا روی افت ارزش بیت کوین و دیگر از های دیجیتال تاثیر گذار بوده، می توان شک و تردید برای سرمایه گذاری روی این ارز ها را دانست، این کار درست مانند شرط بندی است. زیرا ممکن است سود بسیاری به دست آورید و یا بر عکس آن متضرر شوید.

نوسانات سود دهی

به دلیل نوسانات بسیار زیاد ارزش بیت کوین و بالا و پایین رفتن ثانیه ای قیمت آن، با بالا رفتن و سود دهی خوب، بعضی از افراد سریعا اقدام به فروش می کنند. و قرار گرفتن سفارش فروش ارز های دیجیتال روی سیستم ارزشی آن تاثیر گذار خواهد بود.
هرچه درخواست فروش ارز ها بیشتر و مقدار خرید آن توسط کاربران پایین تر بیاید، قیمت ارز ها هم به ناچار پایین تر می آید.

احساسات
نباید در انجام معاملات نقش احساسات فرد را نادیده گرفت. همچنین عوامل روانشناختی برای سرمایه گذاران ارز های دیجیتال احتمال تاثیر مستقیم برای اقدام به فروش جهت جلوگیری از ضرر بیشتر هم بی تاثیر نیست.
در نظر داشته باشید که بازار ارز های رمزنگاری شده تا حد زیادی به سرمایه گذاران خورده فروش وابسطه است.

انحصار قوی تر دارایی های سنتی
خرید و فروش و مبادلات سهام های سنتی واقعا خوب انجام می شود، همچنین روند رشد و سود دهی آنها با ثبات و نوسان کم تری صورت می پذیرد. جای تعجب ندارد اگر شخصی پس از بدست آوردن سود خوبی از ارز های دیجیتال، این ارز ها را بفروشد و به سوی سهام های سنتی که با ثبات بیشتری پیش می روند روی بیاورد.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا