برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
آیا بیت کوین، گزینه در حال مرگ پرداخت به حساب می آید؟

آیا بیت کوین، گزینه در حال مرگ پرداخت به حساب می آید؟

حدود شش ماه پیش، خبر استفاده از بیت کوین به عنوان سیستم پرداختی در چند شرکت مطرح شده بود. با این حال اکوسیستم ارز های رمزنگاری شده به طور چشمگیری تغییر کرده است.
در حال حاضر برخی شرکت ها از بیت کوین دور می شوند یا به طور کامل آن را از سیستم مالی خود حذف می کنند، همچنین مایکروسافت بعد از 3 سال استفاده از بیت کوین اعلام کرد: از پذیرش بیت کوین جلوگیری خواهد کرد، مگر اینکه اطمینان حاصل کند مقداری بیت کوین توسط مشتریان پرداخت خواهد شد.

همچنین شرکت Steam که در زمینه پلتفرم بازی ها فعالیت می کند، استفاده از بیت کوین را به عنوان سیستم پرداخت در سال گذشته لغو کرد. از دلایل این شرکت درباره این اقدام، می توان نوسانات باور نکردنی بیت کوین را نام برد.

علاوه بر کسانی که خارج از بازار ارز های رمزنگاری شده هستند، حتی کنفرانسی در رابطه با بیت کوین در میامی برگزار شد که دیگر برای بلیط ها بیت کوین قبول نکرد.

آهسته اما پرهزینه
با توجه به اینکه تراکنش های بیت کوین با کارمزد 2 دلار شروع شده بود و در حال حاضر این مبلغ به چیزی حدود به 20 دلار رسیده است باعث شده افراد به بیت کوین بیشتر از چیزی به عنوان ارز دیجیتال نگاه کنند.
کنفرانس بیت کوین در آمریکای شمالی در وب سایت خود اعلام داشت: تراکم شبکه بیت کوین، با توجه به پردازش دستی در زمینه پرداخت، روی سرعت انجام آنها تاثیر بسیاری دارد.

طلای دیجیتالی
به نظر می رسد بیت کوین بیشتر به جای یک ارز دیجیتال، عنوان طلای دیجیتالی را به علت ماهیتی که دارد داشته باشد و با توجه به اینکه پذیرش بیت کوین توسط جامعه صورت گرفته و به عنوان دارایی اشخاص به سمت رشد غیر مستقیم هدایت شده است، این خود اشخاص بودند که اصطلاح طلای دیجیتال را به بیت کوین دادند.

ماهیت بیت کوین به طوری است که بدلیل آنکه در جامعه مورد قبول قرار گرفته و بسیار مفید است، به آسانی نمی توان در سیستم آن مشکل بوجود آورد و یا آنرا نادیده گرفت.

دیدگاه‌ها (2)


  1. به نظر من در آینده سیستم پرداخت بیتکوین بهبود پیدا میکنه و باز هم حرف اول تو ارزهای دیجیتال خواهد زد

    • بیتکوین سیستم پرداختش خیلی کند و با کارمزد زیاد شده، وقتی ارزهای دیگه مثل ریپل با هزینه خیلی کنتر و خیلی سریعتر انتقال پیدا میکنن، چرا باز باید از بیت کوین حمایت بشه !!!

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا