برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
سرزمین ارزهای رمز نگاری - قدیمی و معتبرترین مرجع خرید بیت کوین
آینده اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic – ETC)

آینده اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic – ETC)

اتریوم کلاسیک (ETC) را می توان برادر کوچکتر اتریوم (Ethereum) دانست، و به نظر می رسد در 4 ماه گذشته تا حدودی نادیده گرفته شده است.
اکثریت مردم در شبکه اصلی اتریوم متمرکز شدند و دلیلی برای جایگزین کردن آن ندارند. در نتیجه قیمت اتریوم کلاسیک در بازار ارز های رمزنگاری شده در حال حاضر که این مطلب نوشته می شود ارزش حدودی 42 دلار را دارد. این در صورتی است که ارزش آن در سپتامبر سال 2016 چیزی حدود به 1.80 دلار بوده است.

در نگاه اول وضعیت ETC به نظر امیدوار کننده نمی آید، اما با تجزیه و تحلیل بیشتر ممکن است نتیجه گیری دیگری داشته باشید.
اول نگاهی به اتریوم بیاندیزیم که چگونه در اوایل حضور خود میان ارز های رمزنگاری شده برای پردازش تراکنش ها و معاملات مشکلاتی داشت و سپس با استفاده از cryptoKitties که با شبکه خود اجرا نمود، توانست محبوبیت بیشتری کسب کند.

در مقاله ای که BBC اخیرا منتشر کرد، آمده است:
با توجه به توافق اتریوم با ایستگاه های گاز و همچنین بازی CryptoKitties که بیشتر از 10 درصد ترافیک شبکه اتریوم را در بر دارد، که باعث شد تعداد تراکنش های این شبکه را بسیار افزایش دهد، همچنان تراکنش ها با سرعت قابل قبولی انجام می شوند اما هزینه های کارمزد انتقال آن هم رو به افزایش می باشد. این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی برای افرادی که تراکنش های زیاد انجام می دهند، پیش می آورد. که به دنبال جایگزین بهتری برای اتریوم باشند.
می توان انتظار داشت که بزودی اتریوم شمار زیادی از کاربران خود را از دست بدهد، زیرا جستجو برای جایگزین کردن ارز های دیگر به جای اتریوم اجتناب ناپذیر است.

جایگزین چه خواهد بود؟ احتمالا حدس زده اید که اتریوم کلاسیک می تواند اولین کاندید جایگزین اتریوم باشد، زیرا تقریبا همان قابلیت های اتریوم را دارد و در حاضر تنها 3 درصد از ارزش اتریوم را به دست آورده است، حتی اگر 10 درصد کسانی که اتریوم دارند، آن را با اتریوم کلاسیک تعویض کنند ارزش اتریوم کلاسیک به شدت افزایش خواهد یافت.

همانطور که می دانید، همیشه پیشبینی در زمینه ارز های رمزنگاری شده بسیار دشوار است و نمی توان گفت که صد در صد این اتفاق می افتد. اما در آینده، به احتمال زیاد اتریوم کلاسیک به طور قابل توجهی از مشکلات برادر بزرگتر خود سود خواهد برد.

(( این یک مطلب جمع آوری شده می باشد و طبق نظر نویسنده است. برای سرمایه گذاری همیشه تحقیقات مستقل خود را انجام دهید و از نظر شخصی خود پیروی نمایید))

دیدگاه‌ها (1)


  1. در تاريخ نگارش اين مطلب يعني ابتداي خرداد ٩٧ بايد بگم اين ارز تا پايان سال ٢٠١٨ رقمي بالاتر از ٢٠٠ دلار رو خواهد ديد و تا ٤٠٠ دلار هم در اينده رشد ميكند .
    سرعت انتقال
    كارمزد كم
    تعدد والت
    و جذب سرمايه از ايتم هاي قوي اين ارز مي باشد.

لطفا نظر خود را بنویسید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا